Monday, March 06, 2006

The Tyra Banks Show..


Aku baru pas tgk THE TYRA BANKS show...meletup sgt2...her FIRST TALK SHOW EVER...hiks...ni aku igtkan korunk...setiap isnin kul 11.15 mlm NT7 yer...citer neh isi nyer sempoi sajork...like she said..TYRA show is the safest place...they talk bout lurvveee not just 4 the str8 people but also gay n lesbian..tapi tak tau la tang tu dorang tayangkan ker tak...maklumla..malaysian katanya...lol...yg paling menarik..dah tentula...MAKE OVER...modelling world..STREET MAKE OVER..tu yang best tu...bukan senang kan..nak jumpa TYRA tepi jalan *melainkan pondan... pastu dimake overkan oleh FIERCE FORCE *nama group make over TYRA...

Lagi satu yg paling aku suker...TYRA layan all the audience like her girlfriends...tu yg special bout TYRA...walaupun bagi aku dier dah tahap diva...tapi dinch kekwat yer...melainkan..she breaking into a DIVA-LIKE runway walk when walking down any hallway...that is just one of her guilty pleasure..haha...dlm 1st episode aku tgk...dier make over kan sorang minah azab neh...takat make over tak kisah lagi...yg paling best minah tu dapat duk kat apartment free selama setahun...baru la dier duk sendiri...dier juga akan diberikan kerje selain..peluang menghabiskan study nyer yg tergantung gara2 dier tak tahan sebab hari2 kene ejek ngan
kengkawan sekolah sebab keazaban giginyer....hish...cam sesetengah plu la kan...menghina-hina cipataan tuhan...dlm mespes aku kan aku ada tulis..GAY BOYS ARE LIKE MEAN GIRLS...but bak kata KAK TYRA..IMPERFECTIONIST IS A REALLY BEAUTIFUL THINGS...and people don't see it nowadays...

Selain drpd bende yg aku story kat atas...TYRA BANKS...gak telah memecah lobang sendiri dgn menunjukkan few of her melerrtss pics...yg telah di "touch up" maksud aku..pic ori dier...bukannya chantek pun...dier sendiri tunjuk...yg badan dier dlm pic kat bawah neh..sebenarnya lebarr
banget...tapi komputer dah kecikkan skek...

Mcm2 lagi la bende menarik yg TYRA buat for her first talk show neh...contohnya masa last part sebelum talk show tuh habis...dier bersihkan makeup kat muka dier...dan bukan dier sorang...semua org dlm studio tuh pun wat bende yg sama...just to show us one thing BE CONFIDENT...besides...mcm TYRA tulis dlm website dier..."THE BEST FEELING IN THE WORLD IS...TAKING OFF ALL MY MAKE UP AT NIGHT"...hiks...U ROCK TYRA....


[Y]>>--aiyoo that is soooo gay...dark
darklighter83>>--duhhh i am gayyy bitch...
[Y]>>--i'll take that as compliment...lol

*matilah dialog sesama sendiri...LOL

No comments: