Monday, February 27, 2006

Tgk Wayang ngan babYboyd

2.39 a.m...
Baru UPLOAD PIC KAT MESPES..4 keping uols...jenguk2 dan komen2 la yer..hiks...aku baru balik tgk wayang ngan babYboyd..citer PINK PANTHER uols...aku malas nak citer banyak uols...cerita tu kalau korunk tgh borink giler babas tahap darurat..pergilah tgk...lawak2 bodo jer...tapi bukan tak klaka la..klaka gak...memula aku igt..kartun PINK PANTHER tu yg berlakon..tapi STEVE MARTIN...bole la...janji ader beyonce..hiks..tapi aku bukan pergi ngan babYboyd jer
tau...MAMA pun harus ader sekali..kalau tak habis la jadi bahan pitnah...susah jadi public figure neh...*matilahh statement tapi nyampah betul 2 org bitches kat blakang aku masa tgh tgk wayang...mcm laharrrnat seseko...dah la bermsg sakan...pastu feeling2 translate subtitle tuh..apalah punya bingai n bongok segala punya pukie...huh...anyway..it was fun...lama tak tgk wayang ngan babYboyd..hikhik...last kitorunk tgk wayang sesama cerita...SOUND OF THUNDER...yg masuk zaman2 dinosour tuh...hikhik...tak leh luper babYboyd terjerit dlm panggung...sampai MAMA ngan org kat blakang terkejut sama...lol..lawak2...terkejut tgk dinosour katanya...hmm..citer tu*PINK PANTHER habis bih kurang kul 2...pastu babYboyd...anta kitorunk balik...thanks babYboyd sebab temankan [Y] ngan MAMA g tgk wayang...n thanks 4 those nice pic u send to me...*tapi tak cukup tuh...anta lagi yek..hiks









*tgh cuak neh...tgh2 public amik pic camni...kene paksa ngan babYboyd...tu pun dier tak puas hati lagi..katanya nak pic tgh kissing...aiyooo giler la ko..









hik..jarang2 kan..aku amik pic muker sendiri..*sebab takder hp kamegha...sekali sekala amek..nak gak tayang2 kan...hikhik..mrasa..

1 comment:

bboyd said...

ayo ko igt lagi movie celaks tu yer..!! aku bukan menjerit sebab takut yer, tapi sebab terkejut!!! sebab aku bajet belut raksasa tu dah mati sekali kuar muka kat skrin besar ngan gigi yg cam stalaktik stalakmite tu..tapi lawak plak sebab ada org leh terjerit sama.hahahaha