Wednesday, February 08, 2006

Luurrveee iS In tHe aIr.....

Hari VALENTINE dah nak dekat...sumer feeling jiwang skang...ada yg g cc nak tulis quote2 jiwang untuk kapel memasing..cam chatters sebelah aku nih..hiks..ada yg shopping sakan..beli g-string..*eerkk...hehe..me?? aku pun excited gak..dlm banyak2 perayaan..aku rasa VALENTINE yg paling seronok aku sambut..PUT ASIDE la apa yg orang cerita pasal VALENTINE ni kan..ada yg tak kasi sambut..ada yg berdebat sakan membincangkan hal VALENTINE nak2 yg membabitkan "SEJARAH" itiew..bagi aku..AKU DULIK HAPA..VALENTINE is still my feveret day...sama ada masa aku single dulu ataupun..since aku "jumpa" MAMA...aku tetap sambut..IT'S ALL ABOUT LOVE..not "that guy" bukan love kat kapel sajorkk..love kat frenss..love kat my life..apa2 ajalah yg aku suka..bukannya perang sini sana...*teringat lagu B.E.P Where Is The Love...bukan perang2 yg kiter tgk kat T.V tu jerr..yer..perang2 yg berlaku di antara PLU2 ni pun patut diambil kire yer..easy yer u gays...kan ker elok kalau kiter berbaik drpd berpuak-puak bermuka-muka hate each other for lousy reason..kan kan kan..WORLD PEACE..ONE LOVE..

Since VALENTINE yg dah nak dekat nih..apa plan fonen2 sumer?? mesti sumer tak sabar kan??...aku teringat kawan pompuan aku kat kolej dulu..C-KEEN nama dier..very the comell *motip.. Masa VALENTINE kat kolej dulu..dier la paling seronok..tapi bukan sebab dier celebrate ngan bf dier ker..dier single k..dier celebrate ngan sumer org yg dier sayang..dgn memberikan coklat ferrero roche..sowang sebijik..kelas..dan yg paling menarik perhatian aku..coklat tersebut turut diberi kepada org yg "tak klik" ngan dier..dan juga..enemy2 terdekat...boley??..ha..korunk igt hari raya jer korunk leh berampun sakan..VALENTINE pun ok sajorkk..terus lembut hati org tuh..sumer..pada aku tu lah the best thing that happen in VALENTINE depan mata aku..bukannya booking hotel untuk berembak yer sundel2 sekalian..(yang sundel sajorkk) very the low class..lambang cinta katanya..PERGI MATI YER...lol


Eh tersasar lagi aku kan..:P aku tanya apa plan korunk2 untuk VALENTINE nantikan?? aku dgr kawan2 sumer nak berkumpul kat MT 18 feb nih for VALENTINE..kalau betul bagai dikata..aku la yg paling excited nanti kot..yer arr dah lama giler tak clubbing nih..tapi tak la selama dinoteddy kan..bertapa tak hengat tuh..haha..so..marilah kiter turun beramai-ramai turun memeriah kan MT yg selalu sesak tu 18feb ni..untuk meraikan cinta...gituuu..SHOW SOME LOVE..FEEL THE LOVE..but not lust ok..tu lenkali leh buat..haha GET UR EGO LOW...buang yg keruh amik yg jernih..kalau leh aku tul2 nak rasa that LOVE IS IN THE AIR malam tu selain asap rokok yg bakal memeningkan kepala aku mlm tu kan..

Six Thing babYboyd always believe

  1. The Fucking Karma
  2. Love Heals Us
  3. Love Unites Us
  4. Love Blinds Us
  5. Love Empower Us
  6. Love Made Us

Six thing neh aku amik dr myspace BABYBOYD sebab tema posting aku kali ni kan ala2 VALENTINE..so aku rasa sesuai sgt kiter kongsi the six thing she always believe in *matilah she...lol..anyway to BABYBOYD nanti aku bagi royaltinyer kat ko..ok..hiks

No comments: