Thursday, January 12, 2006

MAMA dah mula MAIN MAKEUP.....



HAH amik... hehe apalagi korunk... SEMUA CARUTAN dan PUJIAN dr korang semua amatla dialu-alukan...AKU TERIMA DGN HATI TERBUKA SAJORKKK...
P/S: terima kasih kepada IBU SYURGA kerana melibatkan diri dlm acara main makeup2 nih...

8 comments:

momentum said...

wahhhhhh~~~vastttttt~~~ala2 michelle yeoh uolss~~chanteques~~

eloleos said...

aiyooo .. mengucap panjang aku..:P..ape dah jadi ni..ni anak cine masuk islam ker.. =))dah tak comel laa..comel skit je.. :P.. tapi kalo makeup tul tul .. lawa kot.. ops kalo terlaser..kalo terase yg makan hempedu plak.. huhuh ..aku rase wig style tu tak sesuai kot.try wig fashion lain plak.. makeup tu..sape yg wat.. aiyoo very de kampung.. larii** ..

momentum said...

make up kampung katanye! matila ko eloleos kang kene petir dr molot y!

eloleos said...

ye laa tu kan 1st try wan makeup.. so tu la hasil nye.. tapi kalo dah pandai nanti.. harusz laa vass.. btul tak y

Wan1One said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Wan1One said...

Y .... ni ker Kamelia yg ader malam tu .... eh kirim salam leh ... kekeke ... nak kenal lebih rapat!!!!

Rapat konon .... ni adik x kemabr engko gak ker ... (apa????) ler apsal tak cakap engko ni kembar x siam 3 orang sekali .... oic .... kembar 2 leki sorang pompuan eh !!!!!! wakakakakakakakaka

Best ..... nanti bawa go Zouk eh. Saya kenalkan kat Mama Juwie dan Aznil ..... (Aiyooo aku nak jadi Mak Ayam ker ni? Boleh ker? layak ker aku ni? Cantik ker aku?

Entah .... tp boleh kot? kekekekekeke

bboyd said...

y!! ko dah jadi straight skrg ek?? kalo kawin ajak taww..nak merasa nasi minyak :)

Wan1One said...

Y ... kata pagi tadi nak upload keputusan percubaan u bawa kuar Kamelia pegi kakan dan reaksi orang ramai. Maner nyer dan dah janji lak tu nak letakkan gambar Kamelia sekali. Cepat wei.