Sunday, October 20, 2013

Rindu..

Pouring
So yeah.. here i am..in the mood of pouring something...anything...whatever it is from my fat heart...

I miss blogging...i miss the moment where i have a lottt to type..to share..to seek some attention (ADMIT IT BLOGGERS) to let it all out...

Last aku post entry dalam ni (ye..saya boleh berbahasa melayu)... aku post lagu Songbirds..dari siri GLEE..yang aku dah terlepas entah berapa musim..27 Januari 2012...sekarang 21 oktober 2013...SETAHUN LEBIH..my god lamanya aku abaikan bende ni..but hey..I'm still here..posting shit...



Rest In Peace Cory Monteith..

Seriously bila layan balik lagu Songbird ni...sangat2 la meruntun jiwa...hampir berair mata kot...bukan nak tayang sangat aku mat jiwang atau sensitif ya amat...tapi lagu ni..sangat2 mengingatkan aku pada seseorang yang dah lama pergi.....Biawak...semoga roh awak ditempatkan di kalangan orang yang beriman...I MISS U A LOT... :"(... 

Anyway...sedih tetap sedih...rindu tetap rindu...tapi hidup mesti diteruskan...*tetiba soundtrack "the show must go on" dari filem Moulin Rouge terngiang-ngiang dalam kepala...like can't u be any gay-er Y... -__-"..bongok...

3.11 Pagi...
Semua dah tidur...'HITAM' bukan men nyenyak lagi membuta kt sebelah ni..lepas selesai menghabiskan 2 keping 3 per 4 hashbrown dan sesuku coklat dan sebatang Malboro Menthol...*karakter baru yang menghadirkan diri dalam hidup aku selepas MAMA..PENGUIN..JOSHY..BIAWAK...a crazy bitch..tapi sayang wo...hik..enough bout HITAM...tak suka sangat dah bercerita "hal rumah tangga" dalam internet ni...*i just did eh?.. :P

Kerja...
Dah 2 hari aku tak pi kerja..sabtu dan ahad..Aku tak sihat..so aku amik la kesempatan tak pi kerja...aku cakap macam ni sebab kadang2 time aku tak sihat pun aku pi kerja...aku rajin kadang2 ..Raya haji ari tu..kereta rosak di tengah2 hutan Hulu Langat on the way ke rumah kawan AYATI TASRIP..nak beraya katanya...last2 Gearbox rosak...I love my car..but sometime i am sick with that piece of second hand shit..i am PISSED..So ni lagi satu sebab kenapa aku berat nau nak p kerja...sebab aku marah aku kene TUNGGU bas..TUNGGU lrt...see..Waiting Is Not My Thing..but make people wait for me..is another thing...hik..

Anyway..aku rasa aku dah sihat sikit kot...bende yang sakit dah rasa macam tak sakit...aku rasa aku dah boleh berjalan tanpa rasa sakit...Jangan tanya aku sakit apa...Tak saba nak buat baju yang perlu dibuat...dah 20 aribulan...kepala dah pikir duit sewa..duit itu dan duit ini...Fuck Duit...tak pernah nak melekat...yang masuk pun cepat keluar...tapi sakit2 hati duit tak pernah cukup ni pun..kadang2 aku rasa bagus jugak aku susah dan pening kepala pasal duit...benda2 macam ni yang buat aku belajar cara nk handle income aku..umur aku dah 30..tapi still azab dalam benda2 macam ni...aku malu.....tapi takkan putus asa..wow...serius dan dramatik dalam masa yg sama...*mual..

Esok nak ke JAKEL..cari kain tuk fitting hujung bulan ni...kan seronok kalau aku dapat share aktiviti harian aku dalam blog ni..*kalau aku rajin.. Tapi sayang..aku dah kehilangan telefon pandai aku...Samsung note aku dah ditinggalkan secara tidak sengaja dalam teksi beberapa bulan dahulu...aku naik teksi sebab keta aku rosak time tu..so THAT IS WHY I AM FUCKING PISSED WITH THAT PIECE OF SECOND HAND SHIT!..Tapi memandangkan kereta tu dah banyak berjasa dengan aku especially when it comes to work......sigh...aku kurangkan CAPS LOCK ngan BOLD lepas ni...ada rezeki kang..tukar la kereta lain...InsyaAllah...

Korang tau tak aku dari tadi dok repeat lagu Songbirds tu...seriously..cer dengar..hik

4.16 Pagi..
Sambil blogging sambil surfing...macam ni la jadinya...aku orang malam (night person) So berjaga lewat macam ni memang benda biasa...Aku tau tak elok untuk kesihatan...InsyaAllah aku akan cuba ubah...

Aku ni berangan-angan nak kembali blogging macam biasa...tapi komputer riba takde..telefon pandai pun takde...aku post entry ni pun pakai komputer riba kawan *gigihkan diri jugak ni pakai bahasa melayu walaupun dalam kepala pikir...saya paham perasaan awak Sharifah Amani...Dah la pakai komputer orang...bermalam pun di rumah orang...apa nak buat...ni la jadinya bila dah tak sebulu dengan teman serumah yg berkelakuan seperti bontot...macam mana nak cakap ek?.. He is an ass bak kata orang putih...Hati ni tak suka dah nak simpan perasaan benci membenci ni...dah tak ngam tak apa lah..takkan nak paksa...tapi nak berselisih atau bersua muka memang tidak lah..apetah lagi nak bertegur sapa...biarlah aku ngan HITAM wat hal sendiri..dan cuba untuk tidak buat orang marah...

Kelakar tul kalau aku blogging..starting Glee..ending Hosmet azab...mcm tu la gaya aku blogging...taip aje ape yang lalu dalam kepala ni..

Nak rokok sebat..pastu try tido...

Oh my future-Out

1 comment: