Friday, October 30, 2009

Laptop Baru Hame Hamera

Smalam aku temankan AMIR pi beli laptop kat Low Yatt...memang dah lama AMIR pasang niat nak beli laptop baru.. so memang obvious giler bapok ni tak sabar beli laptop that day sampai tak mau makan tak mau singgah mana-mana..dan tak mau bersabar!..hehe..

Bukannya ape..laptop yang dier pakai skang...Sangat lah lembab tapi banyak jasanya..tapi sampai bila nak tahan kalau nak bukak yahoo.com pun setengah jam baru habis loading?...so pada suatu hari (semalam) yang redup-redup manja er...makin nak mendung.. Aku, MAKSUTIMAH n AMIR.. pergi ke Low Yatt untuk membeli laptop..

BIAWAK n MAKSU is an IT geek...so after few IT discussion which i have no idea what r they talkin about..AMIR decide nak beli DELL..

Masa tu BIAWAK tkde kat cheras..dia kat Kuala Selangor..rumah bujang die.. so kitorunk tunggu dier kat KL je..

"Time dah sampai time ni nak hujan lah kan?!"...bebel AMIR..dlm hati..macam aku taktau tu..hik


Its good to have MAKSU around..coz she's a IT geek herself..*matilah she..haha..Khunsa ye MAKSU?..

"Lambatnya nak sampai laptop aku ni..cepat lahanat..aku nak download blue nih!..nak main farmville lagih!..nk c2c ngan laki baru lagi nih!"...hik

Petang tu jugak AMIR bukak laptop die kat kedai mamak berhampiran..."cantik tak3x!"...

Whatever~

Model ni ar yang AMIR beli...kaler dier pakcik yang suggest..ngeh3..

I'm in love and always will be-Out

1 comment:

BuRn said...

Daaa budak tue dah ketagih main farmville dah...hehheh