Thursday, December 11, 2008

Cherating Part 2..

Hurm...burit sgt..

Gara2 asik pikir..apa yg aku nk tulis dlm entry ni...banyak kes2 menarik terlepas dri blog ni...mcm tu le masalahnya ngan aku ni kan...

babik..

Anyway...hopefully otak aku berjalan dgn lancar waktu aku taip entry ni..sebab kalau leh nk citer kan sampai habis...kisah jalan2 buang duit dan buang masa tapi tetap seronok..di Cherating....eh..cerita la sgt..padahal bende tu dah lepas..sampai aku pun dah tk igt sgt what happen lepas bangun dri tido...yang aku igt...selama 4 hari 3 malam kat sumer tempat yg kitorunk tido...aku sorunk je asik terlepas sarapan percuma...sebab tido santak ke tghri...keji..HANANY sgt mementingkan perut sendiri...wakakakakak..*matila pas ni..


Lama tak jadi Paparazzi kan..hehe..Sherita gak mamarazi paling best..huahua

Anyway...masa ni FUZZ cadang nk crik umah tepi laut...yg dekat ngan laut...itu la nawaitu pertama kitorunk masa sampai Cherating...Laut..Mandi laut..Posing tepi laut...dan laut lagi...since si EMON...yep..yg cute tu..lebih arif pasal area Cherating tu...mmg most of the time..dier yg guide kitorunk ke hulu ke hilir..walaupun endingnye...dpt umah tepi kubur..tapi kitorunk tetap follow EMON dgn tabahnya...kan EMON?..babab die baru tau...:P Pusing punya pusing...dorunk pilih SURIA BEACH RESROT...sori ye..aku lupe snap tpt tu..tpt tu cam cun...tapi sunyi..yg ada pun mcm..pakcik makcik jer..tkleh cuci mata lansung...maybe pasal masa tu hari isnin...so..orang tk ramai...sume dah balik kl agaknya....

Tapi yg bestnye..tempat tu tul2 dekat ngan laut...bila dah nampak laut...snappy2 ar..pe lagik..hik


Larikkkkkkkkk kingkong dtg...*matila kebab alert... hik..mcm tu la aku ngan dorunk kalau nampak chub chubyrina lalu... we all went like.."kebab alert! kebab alert!"...



Hagrid n Hobbit.. haha..

Pic ni kitorunk amik sementara tunggu staf2 Suria Beach Resort kemaskan bilik2 yg ada...tapi punya la lama dorunk kemas..ala2 pakai penyapu sabut instead of vakum...dan ada org tak sabar menunggu...terus kitorunk kuar balik....hampa tk dpt berlari-lari di tepi pantai...sambil memakai pakai pario...golek2 kumpul kerang...hampa.. -_-..tk dpt tgk FUZZ letak umang2 tepi telinga...tk dpt mandi laut.....dgn EMON... -_-"

Tapi RESIDENCE INN yg jadi pilihan ke2 ni..leh tahan gak...mcm bese aku lupe amik gamba...*gosh...i'm such a lousy blogger la kan.. >:P..keji.. RESIDENCE INN ni...aku penah pegi ngan MAMA (exMAMA).. masa ikut trip bebudak YM dulu.. no wonder la since 1st day aku rasa familiar semacam ngan tempat ni...haha..rupanya penah dtg...keji...masa trip ngan bebudak YM ni la aku kenal KAK SALLY peguam terkenal..ops..SIPUT SEDUT..pengkid berjaya...KAMALA KANGKANG kakak tingtong...ABG SHAK....dn salah sorunk mamat yg aku minat masa memula nampak kt cherating sampai skang..AMIR selipar melayu...huhu...anyway...RESIDENCE INN mmg selesa..ada WIFI plak tu... so tenet lagi la aku sampai pagi...sampai telajak tido...dan terlepas sarapan free sekali lagi...... yup.. i know... babik..

Anyway...lepas lepak2 rehat2...landing2..lompat2 atas katil...Ikut dorunk sume makan Otak2 kat2 area situ...pastu aku blaja makan SATAR..ke..SATA tah nama die... pelik tapi....rasa die leh tahan la..tapi aku makan tk se-selera mcm dorunk la...bende baru kan...mcm makan sushi..cuma beza die..aku tk luahkan balik dri mulut aku...1st time n last time makan sushi..masa lepak kat KLCC ngan JOEHANJ.. haha.. horror..... yup..anyway... mcm bese keje aku cuci mata je..nk melantak mende alah tu...ALA2 je pun..


Nyampah... -_- eh tak la..jeles lite2 je..hik..sepadan lagik secocok kan?..brapa kali kene cocok tktau..


Beli kopok katanya...kat sini la FUZZ ngorat 3 org abg2..dpt respon baik plak tu..seronok menjadi org cantik...banyak tul dier beli kopok...stok kopok masih ada sampai ari ni...lepas habis tapau kopok2 sume..baru la kitorunk balik...simpan tenaga tuk jalan2 malam kang..




Tenet3...apa yg korunk leh nampak dri sini...dlm skrin tu...hahahahahaha kantoi mirc kan..*matila Residence Inn now...anyway...lepas mandi2 sme.. Kitorunk pegi Teluk Chempedak plak..tgk keindahan laut pada waktu malam......

indah la sgt -_-..



Teluk Chempedak..kitorunk dtg ni..(tiada dlm gamba..EMON n SUZI) kalau EMON ada..aku make sure dier aku peluk die...

Last time aku ke TC..(that's what they called) ngan MAMA gak..mmg cantik tempat tu..sejuk mata mandang...kene tiup angin tepi laut...best sgt sayang Album tu tkda kat sini..kalau tak aku dah scan masuk sini...gamba2 masa gath YM tu.. anyway..walaupun kitorunk pegi time malam..tak la bosan gak..terang benderang..org pun ramai...cuci mata toksah citer la..si EMON lagi sikit je nk kantoi dgn kawan2 die kt TC sebab aku ngan FUZZ ngurat membe die kt TC tu..berdentum sgt...yg si EMON gatal bagitau nama dak tu SYED...ape lagi kalau tk kene jerit ngan aku dri jauh...


Eh AZIE ko igt tak sapa yg suh pose2 jilat aiskrim ni...tiba2 rasa mcm retarded plak tgk diri sendiri dlm pic ni...jing..





Yeah i know..mine is bigger...%!@#$^...anyway...WAT (bf AZIE)..ajak kitorunk dinner kat "Mom's Place".. asalnya igt nama restoran..tapi tgkkan bahasa muka die..aku paham dah... Umah mak die.. kat Sungai Isap..hehe..WAT's mom..baik sgt..sweet...ramah giler..walaupun tk selesa..sebab mak die jenis yg bercerita banyak sgt..sampai bende yg WAT rahsiakan pun kitorunk tau...jgnkan WAT..EMON pun kantoi sama...waktu MAK dorunk bercerita pasal EMON depan suzi..MAK die leh cakap SUZI org yg ke 99...tk makan dalam hati SUZI?...terus aku mencelah ala2 dialog KAK TIPAH dlm MADU TIGA..

"Sekejap lagi meletus la perang.."



MAK si EMON menyediakan makanan..sambil mencurah-curahkan rahsia anak2 dier...Paknye diam aje..tu mak dorunk..kalau mak aku.. rahsia korunk dikorek-koreknye...



Thanks AZIE..ko pandai carik angle nk sangkakkan aku..hate u..haha

Masa ni aku dah kenyang..dan letih..tapi si FUZZ pasang niat nk karok plak...ok..moj..since bukan aku kuarkan duit..MOJ all the way la...ada org cadangkan pi karok kat...Hotel Sri Malaysia ke apa tah kalau tk silap...tapi Mahal plak katanya...tk kisah la...balik tido pun good idea gak kata aku dlm hati...tired3..



Sempat lagi nih..huwak3...tapi tetap kualiti "ke laut"..hampeh..


Penat...aku igt nk habis kan semua..ni pun dah panjang semacam...makan dgn itu..

end or part 2..

:P

No comments: