Monday, November 26, 2007

Ragam Miss World..

SMS tone..

Meet Uncle Hussein-Lagu Untukmu

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicelah
Bagaiku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini
Takkan berubah kerna aku tetap aku
Dan lalu rindumu bukanlah aku...

Tuu diahh starter...hik..

KakMin

Anonokmous>>> Y..kalau amik KakMin dalam 2 minggu leh nampak efek menakjubkan dak?...

Aku>>> Aku ari tu amik 7-8 bijik pun leh turun 5 kilo.. inikan 14 bijik.. kalau rajin wat exercise lagi gempak kot..jaga2 side effect nohh

Anonokmous>>> Kalau x exercise?

Aku>>> Sama je kot..

Anonokmous>>> Ok..today hari pertama KakMin..68KG..Mak target by MISS WORLD 07 nanti..58kg.. boleh ke eh?..

Aku>>> Boleh je.. matilah 68 nohh..hiks..

Anonokmous>>> Seriousla noq..Mak tatau menahu pasal KakMin..Mampu ka ia reducekan weight mak sampai 10 kilo dalam 2 minggu ni?

Aku>>> Boleh je.. kalau tak yakin.. wat la exercise.. metabolisme tgh tinggi.. mesti ko rajin membuak-buak punya.. wat la sit up..

Anonokmous>>> Ye ke..

Aku>>> Yup.. good luck nah...hik

Anonokmous>>> Ok tq uols.. satu pil sehari je kan?

Aku>>> Yup.. ada member yang berani mampus telan sehari 2 bijik.. tapi aku rasa sebijik sehari is enuff la.. sebab hasilnya sama jer..:P

Haha.. mrasa speku.. siapakah ratu cantik yg gigih di atas.. Takkan asik SR jer speku kan..



Gamba Hiasan

2 comments:

SR said...

LKY kot??

Maatilahhhhh makkkkkkkkkkkkkkk!!!

Feer said...

oit Yasser... ko suwuh miss world tu makan Cek Dura erk.. wahhhh pembekal ke skrg? ke perunding imej? wakakakaka... bila nk hangout dgn aku ni... bekulat nunggu nak naik persona...