Tuesday, November 20, 2007

Mimpi Sedih..

Hik..video ni member aku yg menyanyi dlm video tu yang forward kan..*tetap nak mention ni kan! LOL..aku upload.. sebab aku baru tau title lagu yg aku suka lagunya selama ni..padan la asik tgk status dier MIMPI SEDIH je.. aku siap leh tanya dier mimpi apa plak..lepas tu leh sakan citer mimpi seram aku plak..tk blur2 bodo kiter ni wak..:P..Yang aku tau..ni lagu EMILIA CONTESSA..lepas tu EKIN nyanyikan kat AF musim ke-3 dulu..kalau tk silap ek.. Anway..komen2 anda tentang vocal dier amatla diperlukan..dier perati ni..hik...kalau dier tanya aku..bodoh la jawabnya.. sebab dah sah2 aku puji2 tinggi melangit kerana ehem2..LOL..polish polish dan polish.. tu jer la aku ckp..statement2 bese je.. bley YOE!..hik

MIMPI SEDIH

Di malam sepi
aku bermimpi
mimpi yang sedih
sekali..........

Kau akan pergi
tinggalkan diriku
aku menangis
terseduuu........

Diriku tak pernah
lepas dari penderitaan....
mimpi yang kini terjadi...

Kau pergi setelah
aku serahkan kasih suci
Itulah nasib diriku........

Angin meniup
membelai rambutku
Yang terurai
tak berseri lagi...

Susah gak nak carik lirik lagu ni...yg link AF aku haram tk tgk..eventho dah banyak kali "YAHOO" Kasik kan...rupa2nya kat website AF.. cam kesial je.. sedap kalau layan karaoke ni.. hik..Tunggu aku lik JB YOE!..huhu..

poyo nyer pakcik...:P

No comments: