Tuesday, July 24, 2007

Y Hadir...

Huhu.. I'm back.. tapi senyap2.. Monyet sorunk jer yg tau.. aku dah bukak blog balik.. Perlu ker nak kompang rebana bagai.. dah sah2 blog aku sunyik..walaupun dosi bertahun-tahun blogging...hik..

It's Been an emotional Month for me.. Korunk hengat dalam aku mengkritik perangai2 plu yg maha gampang dgn bermulut gampang macam MISS B tu.. Aku takda feels kah?..hik.. silap2 aku ni 10 kali DQ dr LKY..bley.. haha..

FIEBIE tutup blog.. IMAH berkabung.. GINGER ada..tapi serupa takda..*matilaaku..KAK RED still gegeh.. MAKSUTIMAH makin gigih.. sebab dah mula duk rumah memanjang...*matila aku sekali lagik.. LKY dah sah2 blogger paling gigih dan tercantik seluruh alam..ehk.. tersasar lak aku merapu..aku rasa dunia blog sunyi semacam jer sejak ketiadaan aku.. WAKAKAKAKAKA

Macam ke siyall kan?..

SALAM SAYANG UOLS.. *berani mampus aku pakai line adam..

kumpul royalty....:P

Aku kembali merapu dlm ni.. sekadar menghibur hati yg "gila"..huhu walaupun aku terasa aku mcm dlm sinetron..scene by scene.. menangis tak sudah..*PANTAT KAU.. aku pun ada perasaan occay... Termenung lagik mengelamun.. THANK GOD.. i have friends.. yg menceriakan hidup aku yg tak abis2 ngan dramatik nyer... walaupun yg duk menceriakan aku tu pun..ada yg set2 plastik..tuppaware segala... talam 2 muka.. hipokrit lagi munafik! *matila sound sapa? tataw.. Aku sabar jer.. aku ngaku mulut aku tak segampang sesetengah PLU kan.. tapi kalau tangan ngan kaki aku naik... there's no turning back la kan...

Hm...Aku sentap nak mampus la plak..igtkan nak letak gambar selingan utk FIBS yg dah memulakan kehidupan baru dgn kawan2 dlm laut nyer... PIC DINCH MAHU KELUAR..

babiks... selamat ko FIBS..

Anyway.. lagi brapa bulan ntah berapa minggu.. kiter dah start pose.. lepas tu syawal dtg menjelma katanya.. SERIUS aku rasa cepat betul masa berlalu meniggalkan aku mcm MONYET tinggalkan aku.. eh..:P.. Orang lain dah naik satu level.. aku rasa mcm aku masih lagi "terperuk" di bawah.. apa nak jadi ngan aku ni.. jadi Monyet kah?.. "U" shadap.. haha.. *sapa terasa? tataw..

Kain menimbun..hidung la sensitip nak mampus.. neraka la aku kat kedai tu kang...habuk situ sana sini.. aku sekali dah kene selsema.. harusla cukup 24jam.. suffer cam cilanat..benci tul.. ntah mana dtg bende yg kuar tak putus2 dr hidung ni pun aku taktau...

Tapi..yg bestnye.. kawan2 pun tak tinnggal wat baju ngan aku.. TAKUT sebenarnya.. since aku sendiri tak yakin aku ni bagus ke tak menjahit.. dah sah2 ari tu aku prob sikit ngan baju KAKRED... tu pun dier tak serik ni..buat lagi.. AZMI lak wat langsir..kaedahya..nak tunjuk ngan kengkawan..ala.. biasala.. KONSEP LANGSIR 3 HEBU nok.. AMIRA also..wat langsir.. owh yess lah.. finally aku jumpa UJANDMG yg femes itiew..also..buat baju..tapi bukan baju raya la.. baju...kerje ke hapa ntah.. lupa la.. CUTE btw.. lol..

Monyet bila?.. hm..

Dosi kelaperanz.. maggi goreng lalu laluanz di kepala..hik.. nak g makan.. lapar la mangkuk...tau la buat comeback..tapi jgn harap la entry vast2 lagik.. hik.. entry secukup rasa aku je.. bukan rasa kau.. wakakak..*matila aku..

Bye nyet..

No comments: