Wednesday, May 09, 2007

Terowong Casablanca SUCKS!!

Hik..ekceli menyampah2 pun..aku girang pepagi buta ni..sebab dosi ada playlist dlm blog sunyi ni..sunyi jugak tataw la..LOL..Thanks to ISIS blog la...sangap2 pepagi buta ni...aku tgk playlist dier terus rajin nak sign up segala..mrasa la..sumer lagu club saja..lagu2 club yg selalu aku angankan IVARN pasang kat club..tapi jarang sekali adonye...yak yak yak...*sambil head bangin dlm cc sensorunk cam org gila..hik..

Aku baru tgk wayang tadi..citer tak best uol..TEROWONG CASABLANCA..poster angker mautz..cam seram giler je..tapi tak seram lansung..sib baik la hero ala2 tasty..leh la jugak buat bahan..LOL..keji~..

Citer pasal Kuntilanak sundal..*tersedakla ISIS..LOLL..matilah~..Citer pasal ASTARI yg dah la dipregnant kan BF..(cando binats)..lepas tu dinch mahu bertanggungjawab katanya..lepas tu dibawaknye puki ni jumpa bidan..*matila NEKNAK..tapi tak sempat digugurkan..si ASTARI ni lari sambil bf dier kejar..nama bf dier REVA btw..dipendekkan citer...si REVA ni..bunuh ASTARI tanpa niat..orang dah mati mengandung sundal..pempaham je la apa yg jadi...aiyoo tolong la..i must say...TEROWONG CASABLANCA ialah filem seram indonesia terbodoh tahun ni yer..

Ekceli nak tgk Jangan Pandang Belakang..tapi takda..habis kot...nak tgk SPIDERMAN 3..tapi si ADIE tak nak tgk plak..sebab katanya..nak tgk ngan bebudak IRC sabtu ni..i was invited too..nak gak join..tapi aku bab2 plan ni kan fail skek..aku main terjah je..taktau la..kot2 aku ON ke..sabtu ni ngan dorunk..hm..tgk poket katanya...

Eh..Uols sihat??..*matila plastik..aku senyap kejap sebelum ni pasal sakit sundel..dr demam sampai ke sakit tekak..pastu demam lagi..tensen tul aku..yer la..demam2 ni keje tak jalan..tempahan ala2 menimbun katanya..sib baik sempat kejar..kalau tak terkejar...mampus~..eeeii bencilah jatuh sakit ni...Thanks for the TIPS AMIRA...dier la ngajo aku makan panadol soluble ngan 100 plus...Nak muntah aku minum benda alah tu ekceli..tapi nak sihat punya pasal..bantai je..aku paling benci masa demam ngan sakit tekak tu...dah ler lemah satu badan..pastu sore plak hilang...rasa cam tekak aku kene hiris jer kat dalam ni..telan apa pun sakit...eeeiii geram geram..aku mmg benci betul kalau sakit2 ni..sumer tak leh buat..owh yer..MAKSUTIMAH sakan kan peclob kat TB..yes..aku layan cikdura lagi..*matila tak serik..tapi stop kejap skang ni..pasal sakit ari tu kan..aku sempat bantai 4 biji je...takpe2..maybe lagi 2 3 hari aku makan balik kot...

Owh ONE MORE THING!..jubs dinch berdarah yer..over taw MAKSUTIMAH peclob experience AMIRA with her cikdura..keji~..aku makan cikdura pun tau limit yer sundell bukan cam org tu pagi sekali malam sekali..aku igt tu dah cukup gila nak kurus..sekali lagi sorunk ni..(my supplier) yg sekali makan 2 bijik..gile lah bebapok ni..*matila yg mintak 2 bijik tu..hukhuk..aku susut..(SUSUT KER??!!..*matila BERANGAN!)..yg lain bentat plak kan...kesian cheongsam biru (or is it samfu?) yg koyak kat lengan tu..bentat at it's best bley...la la la la la la...

Eh k la..ngantuk aku dr tadi carik lagu tak sudah..huhu...sker nyer playlist kat sebelah bawah ni..huhuh

No comments: