Saturday, March 24, 2007

Dah Vote ke belum nok

Firstly...

Happy Birthday MAKSUTIMAH!..dosi 30 noh..*takut aku..ops!..hik..sesuai la uols asik dok bermimpi kene lilit ngan ular tu...mimpi yg sama berulang-ulang..sesuatu sgt..menanges la ko PIJUT..ops!..hahaha..apa2 pun..PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI SENTIASA...love u sis..28 birthday PIJUT..29 birthday MISS B..hmm...

Semelum aku merapu lagi..korunk sumer..dosi vote???..mrasa KLIK SINI dulu nah..bukan susah sangat..click..click..dan click lagi..penat aku vote diri sendiri ari2..bleyy..hahaha..kalau server cam pantek tu..cukup la sekali dua...server melerts...mrasala ntah brapa kali aku vote kan..hikhik..

Uols dah tgk AF tadi?? *matila live katanya...Still tak puas hati..but lots of improvement la thats for sure...walaupun kadang2 kalau terbukak (terbukak ley) diari af tu..aku cam nak muntah asik2 nangis nangis n more nangis...but thank god they gained something..*wtf aku speaking ni..:P..everytime aku try type in eglish kan..aku mesti tak sure..betul ker apa yg aku taip neh..kalau korunk nampak english aku tersangkak..feel free to carut i ok..hik..wish one day i can write whole entry in eglish..Owh...one last thing about AF..AKU SUKER GILER BILER DAFI BUAT DIER PUNYER..HAMSTER THINGY TU..NOTTYYYNYIEWRRRR...geram sikit masa tu..hahahahah

Aku pegi LQ smalam...tak nak brag la mcm mana presentation i di LQ..*matila brag..matila self worshipping LOL..tapi yg penting..i dah boleh snappy2 kembali cam dulu..hik..suker suker suker..takder la i salah rite klik mcm dulu lagi..ops!..hik..MAAF ADAM...

Kat LQ..ada podium baru..ada tiang lagi..havesla..adek2 yg gegeh nak nak feeling2 seksi menari di tiang..tapi nampak mcm tiang ado lah..LOL..*matila aku..mcm bagus sgt kan...Takder apa yg menarik nak citer..melainkan..IVARN ngan his stupid choices of song..*maafkan english iols noh! at least i try katanya...Tapi banyak lagu baru jugakla..cuma aku takleh angkat biler dier pasang lagu INUL tu jer..very the lowclass kan tempat tuh...:P..Tapi tak kisah la kot..8 hengget jer...

FIBIE pun ado..haha..bukan nak kecohla aku jumpa dier kat club..tapi mmg jarang giler la nak tgk FIBS menari kat floor jarang okkk..aku leh kire berapa kali aku menari ngan dier kat club..haha...just like old times...erk..sapa kertu? tataw..*MATILAHH AKU!..loll..

Tuuu dieerr..Blogger Diva terkenal..FIBIE DANIELL D LA ROSSA...aku tak dpt snap muka dier betul2..sebab tgn yg bergerak tu..tgh on da way ke muka aku..wakakakka..takder la propah jer..Empuk tak uols??..*matike me?

Lepas cucuk langit segala...Aku terus pegi MALIBU ngan RON..ELOLEOS..n..IZ..naik kreta..aku igt naik kreta dorunk cepat la sampai..last2 geng lain yg jln kaki sampai dulu..:P...hampeh..terpaksa berdiri tgh2 malibu sambil PPTC..(pose2 tak chantek ni..sesuai ngan aku jer)..kat tgh MALIBU kat 15 minit kot..lepas tu lepas sampai pagi~~~

Hm.....sapa kene snap kali ni...mrasa..haha..

Klik Sini
n VOTE!!..*matila reminder kan..LOL..

RON aka Malaysia's Next Top Model...ko ado??..i suker pic nih..especially kaki pondan kat blakang tu..cantik sgt!..LOLL..diversion katanya..

Eloleos Ratu Edit..*matilame..:P..seri pengantin baru ley..makan hati tgk cincin uols..

IZ aka Tweety Bird..hahaha..bukan carut..tapi mmg aku suker panggil dier tweety bird kenkadang...burung dua serupa ley..*matila dier tak vote aku pas nih..

Korunk pun tau kan..aku dah rajin melangok kat IRC..bukan CUR aje BINARTS!..tak sah kalau takder kawan baru kan..._Kambing_Laut..SHAF..EPPY..HASE..MUSANG_API..MR FUZZ..sumer ado mlm tu..tapi HASE n MUSANG_API jer aku tak sempat jumpa..dorunk sumer suker menari kat bahagian atas LQ tu..aku lak atas speaker jer..so susah skek..aku naik atas kejap jer..sempat la ala2 CATFIGHT ngan ADAMDRYX jap..bley..hahaha..takder la..Kitorunk OK jer..

FYI..aku baru jer baca entry ADAM about me kat blog dier (20 minutes ago)..yes lah..baru tau..kalau FAZ tak bagitau aku haram tak tau..:P..pantek skals si ISIS bukan nak bagitau ADAM mintak nombor mek! mcm sundel kan pondan tu..suker sgt tgk org catfight...Kisahnyer.....hik..

Org kalau dah photogenic kan...curi snap ker..paparazzi ker candid ker..pic tetap cantik kan..GOOD LUCK with ur IQP ISIS LEE KUAN YEW..jgn pose kekwat atas stage lagi dah ler..takder aku carut lagik..hik..aku dah brapa kali nampak dorunk ni baju bunga2 kan?? konsep alam flora mmg in trend kot skang..hmm..*matila aku asik stuck ngan itam atau putih je..

Yesslahhh my feveret showgirl..SHAH aka LOWRA n HAIRIE aka NAOMI...biler la dpt snap versi bapok kan..suker sgt tgk...Uol tau tak..bila aku tgk pic si SHAH ni..aku teringat adik aku yg pengkid tu kan?? it's like..dorunk tertukar sifat kan??..yg laki jadi pompuan..yg pompuan jadi laki..:P~~..Jantan sgt kan pic SHAH..kalau yg tak kenal..mesti terpikat..padahal kat luar sepuluh kali bapok dari KIE..hik..Yg pic kat sebelah tu..gigi sapa? tataw..*matila diversion gak..i tak leh kosentret tgk pic naomi tu..sebab mata dah tersangkut kat gigi tu..bley..hahahanjeng..:P~

Sempat gak aku snap pic INTANEZLY masa on da way ke MALIBU..haha..tapi sentap la..sumer versi jantan..nak gak snap time dorunk wat show ke apa..tapi takde pun...ANIQ..tetek ko naik ker??..senang hati nohh..hik..

Last but not least..

VOTE VOTE n VOTE

tq..

1 comment:

Isis Natasha said...

begitulah dah lama tka update motif?
dah buang tebiat
PEMALAS!