Tuesday, November 07, 2006

KakRed wat baju lagik..

Ari tu..KAKRED call..katanya..nak wat baju..pastu nak beads mcm baju purple dier yg aku wat ari tuh...EH..bukan aku buat..tukang jahit beads aku la...

"BERTUAH" sgt! KAKRED..orang lain buat baju..datang mengadap aku kat kedai buruk aku tuh..tapi kes dier ni..aku yg terkial-kial dtg di tengah2 hujan rintik2 manja sambil bawak tali pengukur segala nak ngadap dier kan??..Takper...takper..SYAWAL belum habis..so..kire aku beraya umah kau la kan KAKRED?!!..

Aku pergi umah dier ngan MAMA..*matila asik berkepit 24/7...Kul 12.30 kot baru sampai...Kelakar aku tgk..pak guard sampai 7 8 orang satu pondok..belum campur yg lalu lalang kat luar lagi..GEGEH!! LA SGT MENJAGA KESELAMATAN kan?? bulan depan siap!! lagi satu kes pecah rumah..rugi plak..tak amik gamba muka pak2 guard bodoh tuh...

Pose2 SECURITY tak hengat! neh..aku masuk ngan MAMA sorunk pun tak tegur...hmm..Tu lah ko MAL..FIBIE dah suh g jaga VISTA AMANI tu ko tak nak...

Aku nampak pengunguman ni kat bawah rumah KAKRED...Pak Guard ramai tapi takleh pakai...Mrasa baca YASSIN ramai2 kat surau jer la noh!!..biaq busung perut pencuri tuh makan duit haram!..MAMA! amik telekung cepat!..la la lala lala

FIBIE! Iklan yg ko pasang ni terjatuh..baik ko g pasang balik..*nak lari ker tak yek?..:P

Masuk jer umah KAKRED..aiyoo aku terus mcm blur kejap..tatau nak duk mana..sofa nyer cantik..*matila FIBIE terasa..meja makan ngan KERUSI MAKAN dier pun cantik..nak duduk pun segan sundel..nak2 laki KAKRED dah pose2 RAJA kat sofa dier..lagi lak pakcik terkulat-kulat..:P..aku tau ler..laki KAKRED tuh bersifat "terbuka"..hik..tapi..malu pun malu gak...

Kuih beli yer..bukan buat sendiri...kalau ader yg buat sendiri pun..aku tatau yg mana sebab KAKRED tak cakap..yg aku dengar sumernyer beli..nampak tak kat tepi tuh?..ngan bekas2 dier letak sekali..dinch balang raya..tu lahh..kalau wat open house untuk "kitorunk"..tak payah la sampai letak bekas2 kuih tu kat luar sebab lambat habis kan?..*matilah aku!..Yang penting..taste kiter sama yek KAK?? suker kuih cokelat katanya...banyak kuih cokelat depan mata..yg bawah sekali tuh..aku la yg habiskan..muahahhahaha...owh yer...kuihadik2 mana?tatau...:P..err biskut ker kuih yek?? hikhik..ALMOND LONDON...hikhikhik..sumer rumah biasanya mesti ado..tak ado tak sah nih..

Blog..blog jugak..Fear factor..fear factor jugak..tapi kalau tatau wat air..AWAS lah! kan?? muahahhaaha...*matila KAKRED bising..aku amik gamba dier tak pakai make up...

Aku ingat...nak datang rumah KAKRED ni nak amik ukuran badan ajer...tapi raya belum habis kan...hik..Sedap air teh yg KAKRED kasi kitorunk minum masa tuh..errr....TEH SONGKET! tak silap nama dier...mmg lain sikit rasa dier..tapi sedap...

Ini kali ke-2 aku dtg rumah KAKRED tgh memalam buta..buang tebiat kan?..last time dtg pukul 4.30 pagi...hikhik..wrong timing sgt!

Y! Ko jangan gatal letak size badan aku dlm blog ko pulak..aku terajang ajer muka ko kang!-KAKRED-

Kahkahkahkah..Eh..seriusli..KAKRED ni..tak cikkap pun cantik kan?? Photogedik lagik..eh..sowi typo..photogenic lagik kan??...Sila ABAIKAN LENGAN DAN PERUT mamat yg pakai baju hitam tu yer anjeng!...hik..mencilahh MAMA ni..amik pic pun tak leh nak cover2 tau!

Owh yer..KAKRED kata..EPI nak wat baju melayu gak..tapi ntah napa dier tak nak wat ntah...err me tak kisah pung..cumer..harap2...bukan pasal aku nii a goddamn queer la kan..hik..no matter how much aku puji2 dier...kenkadang sakat2 dier..aku tau dier straight..and i know my limit...takder la melampau-lampau..er kalau ader lemme know nahh...SYAWAL lum habis..sempat lagi mintak maaf..hik

Pukul 1.30 kot...aku gerak ker PENARA ngan MAMA..dan macam biasa..PAK GUARD2 tuh..haram tak amik pedulik..siapa keluar siapa masuk..

1 comment:

Anonymous said...

motif tak abis2 kau sebut perkataan SOFA???larii**