Friday, September 08, 2006

Mespes Lagik..:P

Hari2 ngadap mespes kan..mcm2 org yg aku tgk..ada yg hensem giler..ader yg comel..ader yg DIVA sgt...ader yg EDIT TAK HENGAT...hiks..aku rasa kan...setiap ISNIN kalau ader masa la..aku nak buat MYSPACE monDAY...untuk MsD ni..aku letak la..gamba2 YANG MENARIK PERHATIAN aku sajork...maybe ader yg kata tak sesuai...but..whateverla..yg pasti gamba2 di sini..mmg buat aku pandang 2 kali...:P



Ngeengeee..:P~..gambar pembuka selera aku..ley..wakaka...

Always been my feveret...BEAUTIFUL banget..:P


Tuu dier bakal mak ayam besar..:P..Bakal Designer i mean..Insyaallah...NIKITA..hiks




Akhir skalss gamba2 adik2 yg bakal bergelar DIVA satu hari nanti...atau statement lain aku..gambar penutup selera...Sebab yg atas kan pembuka selera katanya..hah! mrasala penutup selera..leyy..

Sorila uols..nan ado apa yg nak diceritakan...balik2 ngadap kain jer...nak kat2 raya ni..sib baik duit masyuk...yak yak yak...FIEBIE..nanti teman aku shopping lagi yek??..pastu g bayar zakat sesama cam thn lepas..wakaka..matila tukang pungut zakat bercontact lense bagai itieww..wakkakaka..:P

No comments: