Saturday, August 19, 2006

Sakit Perut My ASS!!

Huhuh..matilah aku tgh marah...tapi tetap gigih menahan sabar...aku geram ngan sorunk kawan aku ni...Hari tuh..yer yer ajak aku kuar gi tgk wayang...aku tak janji la...sebab busy ngadap mesin jer..tapi since aku pun dah lama tak bersosial kat luar ngan kawan2...aku try la jugak..untuk MENGavailable kan diri..hikhik..*matilah bahasa...

Hari tuh...aku g KL...nak carik kain...untuk wat baju melayu adik aku...baju Boyfren aku...dan jugak baju aku...penatnyer satu hari carik kain...dgn panasnya..campur cerewet aku lagi...berjam-jam jugakla aku pusing2 KL...carik kain...Actually..citer aku carik kain ni tak penting pun..huhu..*matilah aku dah gila...

Since aku balik lambat dr KL time tuh...so aku lansung tak bukak kedai masa tuh...nak suh MAMA bukak kedai pun dier tak ader...So..aku terus pergi lepak umah AMIRA...aku teringat kawan aku yg ajak keluar tuh..hmm..kalau dah tak bukak kedai neh...Boleh la aku menghadirkan diri hikhik...tak saba nak jumpa kawan2 baru...Aku siap g gunting rambut lagi ari tuh...*Sowi KAKLONG..aku dah janji nak g kedai ko minggu depan...tapi aku rimas sgt ngan rambut "Singa" aku nih...So aku bantai potong kat kedai mamak jer...Tapi best gak la kedai mamak tuh..siap bagi kupon lagi...5 kali potong rambut kat situ..dier kasi 1 kali free...ala2 beli prepaid katanya...siap urut2 badan lagi..puas hati sgt...

Pas gunting rambut aku terus gerak g umah AMIRA...mcm biasa..biler aku dtg..AMIRA tetap menghambakan diri kepada IRC..*matilah aku!! matilah jomxxx79 matilahh mati!!..wakakaka...Aku taley imagine kalau umah aku ader pc atau laptop...pastu siap berinternet segala...Havesslaa bende lain tak terjaga...Anyway...

Kalau dah ker umah AMIRA...aku terus memalaskan diri saja..takder bende lain nak buat melainkan mengadap ASTRO...sambil tgk America's Next Top Model sebanyak 4 kali semetara tunggu jam pukul 6...sebab pastu aku nak pergi jumpa dorunk seperti yg dirancangkan...aku ingat nak bawak MAMA sekali..memula tuh..aku cam malas nak bawak dier...itupun sebab aku nak dier jaga kedai...tapi dier pun taley jaga kedai masa tuh..sebab ada kerje lain...so..aku ingat nak bawak sekali..dah lama kitorunk tak kuar jenjalan sesama...*kalau g keje tu lain cerita larr...

Aku excited nak jumpa dorunk malam tuh...sebab selain kawan aku neh..ader lagi kawan2 lain yg akan aku kenal kat sana nanti...sana sini aku "BUZZ" nak mintak kawan tunjukkan tempat yg dorunk nak berkumpul tuh..sebab tempat yang dorunk nak jumpa tuh..aku tak familiar sgt2..Sampai org yg aku tak kenal pun selamber jer aku "BUZZ"..leyy hikhik..

MAMA pun sampai umah...aku suh dier bersiap...mandi segala...aku pun sama...YM aku still online..manala tau...kot ada apa2 ker...siap punya siap...

TING TONG....YM aku bunyik...

PESAKIT PERUT--"Y...tgk wayang ngan gath malam ni cancel.."
[Y]--Aikk kenapa weih?
PESAKIT PERUT--perut aku sakit la weih..peritt sgt

.....Hmm...ok...apa nak buat...kiter hanya merancang...sabo jer la hiks...tapi nak wat cam mana kan..maybe next time..kot...Aku tak kisah sgt la..Aku ni kan..baran2 pun..aku ni..penyabar sgt2..betul uols..percaya lah...hihi

Esoknyer...aku online lagi...ngadap Conference Room yg makin hari makin borink...sebab penuh dgn budak2 baru jer nak naik dah LUPER DIRI katanya..tak cukup ngan pondan jantan str8 pun sama naik BERANGAN katanya...Tak luper juga KIKILALA...*cukup tak i berlapik uols...emm...

Tgh...belek2 previous chat dorunk kat dlm forum tuh...tiba2 nampak satu line neh...

"Hek ele...semalam dah sonok2 ngan "org tuh" pun Ko nak ngadu boring2 lagi?? hahaha

Aku pun speku..speku...speku....speku.....speku......speku.....

Aku tak lah marah kot....tapi....kalau sakit perut tu propah...hmm....@$#%%&*!@@$$%4$^%^&@^&*;@#*)(;78&*%$##&*

No comments: