Thursday, August 03, 2006

Ampun SISTER!!!!!!!!

Ya Allah...uols..lepas tgk nama MAKSUTIMAH ni..aku terluper lagi satu bende...

Matila aku...gamba latifah omar takdok..so aku letak jer kak eton..LOL

I wanna say THANKS kat MAKSUTIMAH n family...sebab sudi 'SPONSOR' laptop..tempat tinggal..dan juga DVD2 baru..untuk menenangkan fikiran..leyyy...Tak luper juger...kepada AMIRA SAHARA..kerana sudi mengosongkan AMIRA CAFE...untuk aku sorunk jer...Dan juga Syabas yer kepada AMIRA SAHARA kerana berjaya menurunkan berat badan dgn jayanyer...

Ko patut tgk ruper dier skang FIBS...Siap bernazar ni..kalau berat turun..dier botakkan kepala...Tapi aku rasa dier bernazar..sebab dah kembali 'SINGLE' tu pasal dier botakkan kepala...LOL...*matila mati!!...Kesian org tuh..kene bawak baju dier ngan Troli Pasaraya Hero..wakakakaka..

Merasa aku crown kan AMIRA SAHARA jadik CLEOPATRA..sebab berjaya kuruskan badan..kalau tak aku panggil dier CLAYPOT jer..wakakakaka..*caabuuttt

Ini bukan speech ala2 aku dah menang yer...sekadar sedikit penghargaan saja kepada fefonen nih..

No comments: