Sunday, March 12, 2006

Photoshoot!!!!!!!!!!!!!!!!

Pejam celik dah 12 haribulan ari nih...lagi berapa hari jer MAMA kene buat photoshoot untuk INTERNATIONAL QUEEN PAGEANT nyer...aku yg tak terlibat pun nerves nak mampus...aku pun nak dier buat betul2..sungguh2 segala...aku tak expect yg MAMA akan menang...MAMA pun pikir camtu...yg pasti pengalaman tu...mestilah meletup...kennn...yg masuk bertanding pun nanti...bukan calang2 pondan...banyak yg senior2 yg experience banyak masuk balik..tak tau la napa kan...

Persiapan????????? matila persiapan...ari tu pergi beli bra pantyhose ngan girdle sahaja untuk MAMA...*aiyoo beli bra pun kompang matila [Y]....hiks..kitorunk beli kat THE CURVE damansara...BRAND OUTLET store sajork...tapi baju2 n seluar2 nyer..mmg taste la..murah pak tuh...aku beli seluar putih selai...11 hengget sajork...mmg dah lama teringin nak suar putih selai...hiks...igt nanti nak g kamdar klang...ZERY kata...kat sana ada baju yg aku nak...murah2 sajork...tak kisah murah2 ni pun...yg mahal2 setahun sekali jer...

Staff kat THE CURVE usha jer...mana taknya..suker2 jer try bra ngan girdle depan public...MALUUUUU peclob besar-besaran...mrasala...nak masuk IQP punya pasal...pengalaman sgt2...ZERY tak dtg sorang..dier bawak kawan...RIZMAN namanya....katanya si RIZMAN ni la yg jadi tukang makeup masa photoshoot nanti..kalau tak dier org lain ada...aiyoo leh camtu plak...dorunk kata...dorunk bz giler this week padahal this week la..photoshoot MAMA...tapi lega la gak biler dgr ZERY kata don't worry...

Lepas shoping lite2 kat THE CURVE..kitorunk g makan kat BIG BEN...RIZMAN yg ajak...tapi nak makan nasik lemak sajorkk...aiyooo matila adik2...nak makan nasik lemak pun tpt high class tapi nasi lemak saja...aku makan...vanilla milkshake ngan chocolate mud cake...MAMA plak makan west end hamburger ngan 7 up....ikutkan taknak makan pun...sebab tak selera sgt...*gara2 makan pil DURAMIN yg amira bagi...tapi dah semua melahap depan mata takkan nak tgk...terpaksala makan chocolate mud cake yg meletup itiew...hiks..


Balik dr THE CURVE...kitorunk follow ZERY pergi KLCC...dorunk ada appoinment kat sana dgn KIRANA...*kayala fonen ituh....aku ngan MAMA tak la ikut dorunk...lepak kat situ kejap jer...igt nak tgk wayang...tapi cancel la...aku nak pergi kedai KAKLONG nak gunting rambut...rambut dah serabai tak hengat...cam sathia..*matila kelly ng...Lama tak jumpa KAKLONG since dier operate idung ari tuh...dah cantik idung dier skang...cam ZAKIAH ANAS...hiks...*matilahhh...KAKLONG wat suspen jap tadi..tgh feeling cukur rambut aku..dier nak cukur kening plak..aiyoo KAKLONG tidakkk....cuak aku..takut jadi cam kening MAMA plak nanti..MAMA takpala...kenin cantik...hiks...tapi sib baikla..KAKLONG cukur skek jer...katanya ala2 japaneses..*matilah KAKLONG propah lagik....lantakla janji tak pecah lobang...hiks....

Sebelum balik...IZRYIEL...dtg kedai KAKLONG jap...sebab MAMA call..yerla..MAMA kan adik dier...dier dtg kejap jer...bagi tips2 kepit dan cara2 menjadi pondan berjaya...walaupun mcm susah aja telinga aku mendengarnya...tapi takper...aku paham..dier lagi senior...ala2 MAK AJIS dlm sutun...*matilaaaaa hiks...

smart plak rambut baru aku ari nih....THANKS KAKLONG ZAKIAH HAR HAR D JUBS JUBS

No comments: