Friday, December 16, 2005

HaPpY BiRtHdAyYYYY!!!! yyyyy

Waarrgghkk...aku tak tido lansung sejak mlm tadi skang dah kul 10.04 A.M.. sebab tunggu si ejat ngan MAKSUTIMAH pakai laptop..MAMA sedap jer titun...ruginyer x peluk dier ujan2 sejuk2 nih...tiba2 MAK HAYAM EJAT plak feeling2 nak beromen ngan aku..cam mana nih..MATILAH AKU..hikhik..patutnyer kene pegi kedai nih...tapi malas la...lagi pun dah ler tak titun mlm tadi..:(..hmm anyway..last nite..menjelang jer BIRTHDAY AKU..MAKSUTIMAH..AMEER AMEERA EMELDA..ZAKIAH HARHAR D JUBSJUBS..MAK HAYAM FIEBIE D LA ROSSA...MAMA..sambut hari jadi aku sama2..THANKS 2 MAMA..coz.sudi belikan papa kek yg mahal itu..CHEESE CAKE apa aku pun tak tau la.. janji sedap pada aku...THANKS MAMA again..OO YER..TAK LUPA pada kawan2 yg wish birthday kat aku..mekasih banyak2..sonok sgt..sebab jarang giler org wish birthday kat aku...EHH WAHHHHH SKER SKER SKER sgt2..AKU DAPAT MSG DR WWW.MYSPACE.COM/AREZEO DIER ANTA WISH BIRTHDAY NYER KAT AKU..dah tu pulak..AKU SUKER SGT2..AREZ WISH BIRTHDAY KAT AKU DLM BLOG DIER.. WWW.AREZEO.BLOGSPOT.COM tgk la..HIKHIK..feeling2 guest artist plak aku...wahh boley..hadek2 berangan tul..aku nih...anyway...PIC YG AKU LETAK NTAH BRAPA KERAT NIH..PIC KAWAN2 AKU.. SETANCUTE ada MAKSUTIMAH ada...ramai lagi..tapi nanti aku letak lagi..sebab gamba ni ajer yg aku dapat dr dorang..hikhik..aku x ada kemera la u ols...miskin...tidak mampu kies.. mlm ni MASA UNTUK CLUBBINGGG!!!..feeling2 nak naik atas speaker mlm nih...maklum arr special occasion katanya...matilah aku...SAMA ADA SPEAKER PECAH DIPIJAK DEK AKU ATAU TIANG TERCABUT DIPEGANG DEK AKU...tak janji la...harap2 sumer selamat...wakakak boleyy..haiyoo risau tul ngan perangai aku yg kin lama cam hadek2 nih...walhal MACHO SEGALA AKU NIH...matila MAKSUTIMAH DGR NIIH HARUSS KENE CARUTZZZ..hikhik TERINGAT PESAN AREZ KAT BLOG DIER...jANGAN JADI MCM SETAPAK BOTTOM...salah eja sedikit jer di situ tapi tidak mengapa...janji AREZ SATU KEPALA ngan aku... www.myspace.com/darklighter83 pomot jap..tgk2 arr yek..ADA GAMBA BARU LAGIPUN...bersusah payah cari port baik amik gamba aku nih..dinch photogenic...10 kali klik 2 aja yg jadik...matila..lainla MAMA...petik sekali 10 yg datang...eh silap...petik sekali..sekali jugak yg jadi...(apa aku meraban nih) wwaarrgghhh ngantuknyer...lantak la nak taip gak..MAKSUTIMAH FEELIN2 nak celen nih..harus la bikin lebih skek...hmm...10.38...dah setengah jam baru banyak nih...haiyoo karangan failed sgt hmm..baju x basuh lagi nih..sampai dah x der baju...kang x pasal2 x merasa g clubbing pakai BAJU LAMA...motifnyer nak test..sebab 2 3 hari ni..rajin wat sit up...untuk malam ni lahh..x menjadi kempunan la aku..eh...MAK HAYAM EJAT @ MELISSA SHIEKA.. nak gerak..terus pergi SEMUA HOUSE katanya...HAIYOO...dgn tidak mandinya ituh..padahal tak tido pun macam aku nih..layan internet ni DOBI BERINTERNET MAKSUTIMAH..sampai pagih..pergi ngan KAK AZMI..alahmak nama nyer...aiyarrkk..toilet jap...aiyooo panas sgt nih..aku masuk YM..ader la si polan nih cam sesetengah plu..dier terkena SINDROM DIVA...haiyoo sian la org ni kan...baru satu persembahan..itu pun hazab semacam..dah feeling DIVA..menghina plu2 muda yg lain..yg konon nyer dipanggil hadek2..aku praap la..sah sah aku kenal mirc thn 2000 kenal YM 2002..dicarutnyer hadek2 baru naik...anjing chub sgt org tu...x kire la org baru ker lama x patut la hina mcm tu BAI..(muker mamak skek)..kiter sumer serumpun..kiter sumer plu..kiter sumer main jubs jantan dan juger isap cik nek jants2 jgn la begitu kekwat tahap tidak sedar diri...eh cam terpesong jer citer aku..ada sowang kawan aku nih..MAK HAYAM BESAR U OLS..nak ramah2 mesra..ngan mangsa sindrom diva nih..tapi tidah dilayan..malah dibaginyer simbol babi tonyok sebagai reply..tak ker anjing chub org itu...susah la gayboy tua baru feelin2 nak drag...sah sah kedut seribu..feeling cun kata nya...tobat la weih..sah sah kawan ko support ko pasal kesian..sah sah la dorang ketawa jauh2..cik pat jauh2..ko aja melayanglayang x tentu pasal...ish..sedih....hmm MAMA dah bangun lapar kata nya..nak basuh baju jap la ..pastu gerak gi makan...later guys n gays...

No comments: