Tuesday, October 11, 2005

TeNsEn TuL ArRrRr!!!!!!!!!

EEIII Geram tul aku petang sebelum buka nih...dah ler PANAS! kat luar..mlm tadi TAK SAHUR!..dtg kedai pepagi customer BISING!..ader jer org dtg carik mak..mak lak x der kedai..aku jer la yang berpuluh kali bagi jawapan yg sama...cipap tul la..haiyo...dah duk dlm cc sejuk ni pun..aku teringin nak bantai air sejuk...sabar2...yang KAK SUE pun satu..x habis2 dr dulu...mintak wat kekek la..wat pesak la..wat pelapik la..hari x psal2 kene sound ngan aku WAT PERTAMA KALINYER..."Kak Sue,,akak tgk saya melacur ker kat sini..akak nampakk x saya wat apa?..akak nampak tak..baju melayu saya brapa bag..brapa pasang nak siap..brapa pasang nak repair...baju2 melayu tu..semua nyer saya wat sorang tau..potong nyer SAYA..jahitnyer SAYA..pergi tebuk lubang butang kat kdai lain pun ..SAYA LAGI!!..pasang butang pun SAYA LAGI!!!..mana ada masa nak war bebender nih...igt saya dapat upah ker wat bende remeh temeh tu...MAK dah bayar gajI suh jahit baju...BUATLAH SEMUANYA!!!!!!! BAJU MELAYU SAYA X DER SAPA PUN YANG TOLONG BUAT TAU!!!!!!!..HUH!!!"..huh..aku terus keluar..masuk cc sejukkan badan..sejukkan kepala..sejukkan hati yg panas nih...huh..aku kalau dah marah sebijik mcm mak da...mesti menjerit..

hm......dah kene aircond dlm cc ni..sejuk skik..terus x der modd nak leter....

2 comments:

Askinstoo said...

Nice Blog!!!   I thought I'd tell you about a site that will let give you places where
you can make extra cash! I made over $800 last month. Not bad for not doing much. Just put in your
zip code and up will pop up a list of places that are available. I live in a small area and found quite
a few. MAKE MONEY NOW

Jerry Simpson said...

In Like Flynn
Who better to comment sardonically on the current state of Hollywood than the underappreciated screenwriter? Here now are some of our favorite screenwriter blogs, reflecting both those who have made it and ...
Find out how to buy and sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!